اول شعرم  به نام خدا            با سلامی خدمت اهل  صفا

زخم   را  با طنز  قاطی  میکنم          ادعای  گنده  لاتی  میکنم   

شعر من معجونی از زخم دل است         تحفه ای  آورده ام نا قابل است  

 شعر من درد منو زخم شماست        کار آن وا کردن اخم شماست

بر  جوانی  خودم  آذر  زدم              قبل کنکور خر زدم هی خر زدم

چون نتایج آمد اشکم شد روان          مژده دادم بر زمین و بر زمان

دیدم از بخت خوش و عقل خودم            گشته ام دانشجوی شهر خودم

لیک دیدم شکر حق هستش سزا         حکماً اینم هست قسمت و تقدیر ما

بر کلاس با صفا وارد شدم           کم کَمَک بر فن کار وارد شدم

ببخشید یک کمی از بحث من خارج شدم            اسم رشته م را نگفتم غافل شدم

اسم رشته م فوریت های پزشکی          رشته سختی است دو ساله تو پزشکی

شاید خواهی تقاضای 68-10              هیچ دیگر نگویم سخن از من به تو گشت

هیمن گوید دیگر رشته ها 42-10           همه می گوییم این درست است 2-10

فکر و ذکر جواد هم 300-10            آق امیر باقری هم نیست زو سر

مصطفی به فکر 65-10 بشر هست             خسرو نژاد  پیِ  19-10  کلاس درس

ساسان   عاشق 55 -10           زندگی آسان است در دلش یک عمر گنج

مهدی همش پیِ قرآن و دین        پسر ساکت می خواهی عبدالله رستمی ببین

امینی،محمودی،جوادی،آخریشم چگینی         یه وقت فکر نکنی که از قلم افتادی

یاد همه  بچه های  EMS  کرده ام        دیگه وقت 3-10 است زیادی دفتر پر کرده ام

شاعر: علی حسینی

10-68 اطلاعات بیشتر بدهید

10-42 بیمار روانی است

10-2 پیام واضح است

10-300 خهت غذا خوردن

10-65 شکستن از ناحیه....

10-19 لغو شد

10-55 تجاوز ... شده

10-3 مکالمه تمام